

Internacjonalizacja działalności firmy Lubest sp. z o.o. wraz usługą obróbki skrawaniem na rynki Szwecji
i Niemiec.
Cel i planowany efekt projektu:
Firma
oczekuje, że w wyniku realizacji internacjonalizacji osiągnie:
1.
Pozyskanie nowych rynków zagranicznych w postaci Niemiec i Szwecji.
2.
Zwiększenie przychodów poprzez wzrost eksportu.
3.
Rozwój działalności dzięki doświadczeniu nabytemu poprzez
współpracę gospodarczą o charakterze międzynarodowym.
4.
Wzrost dochodów, co pozwoli na podjęcie nowych inwestycji.
5.
Nawiązanie perspektywicznych kontaktów międzynarodowych.
6.
Zwiększenie efektywność produkcji przez zakup środków trwałych.
Mierzalne efekty realizacji
projektu:
– Liczba przygotowanych do
wdrożenia modeli biznesowych internacjonalizacji – 1;
– Liczba nowych rynków (krajów), na
których wnioskodawca osiągnął gotowość do rozpoczęcia sprzedaży produktów – 2;
– Liczba
zorganizowanych kanałów dystrybucji, które będą realizowane na rynkach
docelowych – 2.
Wartość projektu:
Całkowita wartość projektu wynosi – 749 316.00 PLN (słownie: siedemset
czterdzieści dziewięć tysięcy trzysta szesnaście złotych 00/100)
Wkład Funduszy Europejskich:
Dofinansowanie projektu stanowiące pomoc de minimis – 517 820.00 PLN
(słownie: pięćset siedemnaście tysięcy osiemset dwadzieścia złotych 00/100)